Хрест натільний Акімов 101.261 «Ісус Христос« Цар царів ». Ікона Божої Матері «Державна»

Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 101.261 «Ісус Христос« Цар царів ». Ікона Божої Матері «Державна»
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
В наявності
7 274 
6 692 
Ви економите: 582  ₴ (8%)
+

У подарунок сертифікат на 240 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний «Ісус Христос« Цар царів». Ікона Божої Матері «Державна» 101.261 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
14грам
Розміри:
4.5 x 2.4 x 0.3см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"На лицьовій стороні хреста, в оточенні серафимів, зображений сидить на престолі Господь Ісус Христос. Він одягнений в шати - далматик і лор: довге вбрання і широку прикрашену стрічку, що лежить на поясі і плечах. Поверх лора на іконі зображено ще одна стрічка - омофор, приналежність богослужбового облачення архієрея. на голові у Спасителя була дана царська корона, схожий на архієрейську митру. Таке поєднання царських і священичих убрань на іконі не випадково. Господь представлений на ній як Цар царів і Великий Архієрей. В основі ікон графії лежать слова Псалтиря, звернені до Месії: «Ти священик навіки по чину Мелхиседека» (Пс. 109: 4), і текст Одкровення Іоанна Богослова, де Христос іменується «Царем царів і Господом пануючих» (Об'явл. 19: 11-17) . Як колись Мелхиседек підніс патріархові Аврааму хліб і вино після його повернення з перемогою, так Ісус Христос на Таємній вечері дав апостолам хліба і вина, а потім приніс Себе в жертву для примирення людей з Богом. Царем же над усіма царями Ісус Христос іменується не тільки тому, що Він має абсолютну владу над світом, але і за те, що, як добрий цар, Він печеться про своїх людей і вживає свою могутність на боротьбу зі злом. В руках Христа Євангеліє - це знак Його священства і Закон, який Він дав світові як цар.

На звороті в такому ж царственном образі зображена Пресвята Богородиця. Вона Мати Царя царів і тому одягнена верховною владою. Цариця Небесна сидить на престолі разом зі своїм царственим Сином. На голові Її корона, а в руках символи царської влади - скіпетр і держава. Ця ікона Богоматері називається «Державної», і набуття її пов'язано з дивом. Селянка Євдокія Адріанова у снах стала бачити церква Вознесіння Христового в Коломенському (зараз район Москви) з повторюваним вимогою знайти чорну ікону і зробити її червоною. Після довгих пошуків в підвалах церкви була знайдена велика почорніла від часу ікона, на якій Богородиця була зображена з царськими атрибутами. В той же день, 15 березня 1917 року, імператора Росії Миколи II змусили підписати зречення від престолу на користь брата, великого князя Михайла Олександровича (розстріляний більшовиками в Пермі в червні 1918 року). Збіг цих двох подій викликало спочатку стихійне, а потім і всецерковне шанування «Державної» ікони. Символічно її набуття інтерпретувалася так: Божа Матір підхопила випали з рук російського царя державу (її зображує куля), скіпетр і стала охоронницею російського престолу, подарувавши тим самим надію на відродження Росії.

З двох сторін престолу Пресвятої Богородиці чекають преподобний Силуан Афонський і преподобномучениці велика княгиня Єлизавета Федорівна. Це великі російські святі і чудотворці початку XX століття. Святий Силуан (1866-1938) більшу частину життя прожив на Афоні, де сподобився явища Самого Ісуса Христа. Господь дарував йому особливу благодать зцілювати хвороби і подавати допомогу в життєвих потребах. Велика княгиня Єлизавета Федорівна (1864-1918) народилася в Дармштадті. Росія стала її другою батьківщиною, де вона прославилася своєю благодійною діяльністю і справами милосердя. 5 (18) липня разом з келейніцей Варварою велика княгиня була убита в Алапаевске більшовиками. Останки мучениць Єлизавети та Варвари в 1921 році були перевезені в Єрусалим і покладені в усипальниці храму святої рівноапостольної Марії Магдалини в Гефсиманії.

Над створенням образу працювали художник Станіслав Брановицька і творчий колектив компанії «Акимов». "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук