Хрест натільний Акімов 103.072 «Розп'яття. Покров Пресвятої Богородиці »

Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 103.072 «Розп'яття. Покров Пресвятої Богородиці »
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
3 562 
3 277 
Ви економите: 285  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 120 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний «Розп'яття. Покров Пресвятої Богородиці» 103.072 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
9грам
Розміри:
4 x 2.1 x 0.3см
Матеріали:
  • Срібло (960). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Гаряча перегородчатая емаль. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"Невеликий хрест з образами Розп'ятого Христа на лицьовій стороні і Покрова Божої Матері на звороті створений на основі найдавніших художніх традицій Православної Церкви. Срібні рельєфи на хресті обрамлені з двох сторін золотою рамкою, прикрашеної емалевими візерунками. З'єднання пластики і емалевого орнаменту традиційно для православного мистецтва, але через технологічної складності рідко використовується в сучасних виробах. Найвищого розквіту це мистецтво досягло в середньовічних Візантії і Грузії. Там прикрашалися так дарохра нітельніци, мощевики, хрести, оклади ікон. Тонкі, кропіткої роботи, барвисті емалі і мініатюрні рельєфи в поєднанні створювали образи піднесено-урочисті і разом з тим радісні і святкові. Радість явища Бога і причастя Йому, вперше прозвучала в ангельському привітанні Діві Марії: «Богородице Діво, радуйся!», Присутній в кожному такому творі.

Образ Розп'яття на лицьовій стороні традиційно оповідає не тільки про смерть і страждання, але і про Воскресіння і перемоги над смертю. Господь не варто, а як би стоїть перед хрестом, широко простягаючи руки, і немов закликає до Себе Своїх дітей. Цей образ заступництва і захисту композиційно розвивається в зображеннях зворотного боку хреста, на якій зафіксовані диво явища Покрова Божої Матері і ікона святителя Миколи Чудотворця.

В Євангелії розповідається, що Господь, страждаючи на Хресті, мовив, звертаючись до Матері: «Жінко! Ось син твій! »(Ін. 19, 26), і звернув Свій погляд на що стояв поруч апостола Іоанна. Святі отці з давніх-давен тлумачили ці слова як усиновлення роду людського Богородиці, дало Їй особливий духовний заступництво і благодатне право на клопотання і заступництво перед Богом за всіх людей.

З тих пір світ наповнився багатьма знаменнями заступництва Божої Матері - знаками Її материнської любові. Один з найбільш знаменитих і пам'ятних прикладів - свято Її Покрова.

Чудное явлення Божої Матері відбулося в середині Х століття у Влахернської церкви Константинополя, де зберігалася риза Богоматері, Її головний покрив (мафорій) і частина поясу, перенесені з Палестини в V столітті. У недільний день, 14 (1) жовтня, під час всеношної, коли храм був переповнений людьми, що молилися, святий Андрій, Христа ради юродивий (пам'ять 15 (2) жовтня), разом зі своїм учнем, блаж. Єпіфаній, о четвертій годині ночі побачив що йде по повітрю Пресвяту Богородицю, осяяну небесним світлом і оточену ангелами і сонмом святих. Схиливши коліна, Пресвята Діва зі сльозами довгий час молилася біля вівтаря, потім, підійшовши до Престолу, зняла з голови покривало і простягнула його над людьми в храмі, захищаючи від ворогів видимих ​​і невидимих. Владичиця сяяла Небесної славою, а покрив блищав "" краще променів сонячних "".

У Влахернської церкви збереглася пам'ять про чудовому явлення Богоматері. У XIV столітті російський паломник дяк Олександр бачив у церкві ікону молиться за мир Пресвятої Богородиці, написану так, як Її споглядав святий Андрій. Але грецька Церква не знає цього свята. У Росії ж турботами святого князя Андрія Боголюбського близько 1164 року було встановлено свято Покрови Божої Матері та вже на наступний рік побудований всесвітньо відомий храм Покрова-на-Нерлі. Покрову Божої Матері присвячений і знаменитий храм на Червоній площі в Москві, що іменується в народі храмом Василя Блаженного.

Нижче ікони Покрова на хресті поміщений образ святителя Миколая Чудотворця, самого доброго і шанованого християнського святого, Санта Клауса свята Різдва в Західній Європі. І хоча Микола Угодник жив давно і далеко від Росії, в IV столітті в Малій Азії, він протягом століть залишається і для нас самим близьким і коханим святим, швидким помічником у всяких бідах і потребах. Йому моляться студенти і торговці, багаті підприємці і жебраки каліки, бездітні жінки і дбайливі матері, - всім він подає допомогу невичерпної рукою. "

Нижче ікони Покрова на хресті поміщений образ святителя Миколая Чудотворця, самого доброго і шанованого християнського святого, Санта Клауса свята Різдва в Західній Європі. І хоча Микола Угодник жив давно і далеко від Росії, в IV столітті в Малій Азії, він протягом століть залишається і для нас самим близьким і коханим святим, швидким помічником у всяких бідах і потребах. Йому моляться студенти і торговці, багаті підприємці і жебраки каліки, бездітні жінки і дбайливі матері, - всім він подає допомогу невичерпної рукою. "

Нижче ікони Покрова на хресті поміщений образ святителя Миколая Чудотворця, самого доброго і шанованого християнського святого, Санта Клауса свята Різдва в Західній Європі. І хоча Микола Угодник жив давно і далеко від Росії, в IV столітті в Малій Азії, він протягом століть залишається і для нас самим близьким і коханим святим, швидким помічником у всяких бідах і потребах. Йому моляться студенти і торговці, багаті підприємці і жебраки каліки, бездітні жінки і дбайливі матері, - всім він подає допомогу невичерпної рукою. "

швидким помічником у всяких бідах і потребах. Йому моляться студенти і торговці, багаті підприємці і жебраки каліки, бездітні жінки і дбайливі матері, - всім він подає допомогу невичерпної рукою. "

швидким помічником у всяких бідах і потребах. Йому моляться студенти і торговці, багаті підприємці і жебраки каліки, бездітні жінки і дбайливі матері, - всім він подає допомогу невичерпної рукою. "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук