Образок Акімов 102.211 «Господь Вседержитель. Дві молитви »

Зберегти
8%
Образок Акімов 102.211 «Господь Вседержитель. Дві молитви »
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
В наявності
3 075 
2 829 
Ви економите: 246  ₴ (8%)
+

У подарунок сертифікат на 100 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Образок «Господь Вседержитель. Дві молитви» 102.211 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
11грам
Розміри:
3.2 x 1.8 x 0.3см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"Більшість існуючих зараз ікон Ісуса Христа іконографічно походять від одного найдавнішого способу - Синайському Спасу. Це найдавніша дійшла до нас ікона Господа, яка зберігається в монастирі Святої Катерини на Синаї. Вона написана в VI столітті восковими фарбами, і саме по ній ми можемо судити про те, як виглядав Ісус Христос за життя.

Образ Христа на даному образки іконографічно пов'язаний з цією іконою. Спаситель зображений так само, як на древньому образі: по пояс, строго анфас, права рука благословляє, ліва тримає книгу. Сенс Зображення простий і разом з тим глибоко символічний. Це образ зверненого до світу Бога, відкритого назустріч людям, за яких Він прийняв муки на Хресті, зійшов у пекло, щоб перемогти смерть і відкрити їм шлях в Царство вічного життя. У лику Господа - мудрість всезнання і мовчазний заклик любові: «Прийдіть до Мене, усі струджені та обремененниі». Кучеряві одягу, злегка висунута вперед благословляюча правиця підкреслюють рух Христа назустріч наглядачеві на ікону людині.

Книга в лівій руці Господа - один з найбільш багатозначних символів в християнстві. Це і образ Нового Завіту - договору між людьми і Богом, заснованого на заповіді жертовної любові; і образ всього створеного світу, уподібнюється в Біблії книзі. Це і книга Страшного Суду, в якій записані всі добрі і злі справи людей; і апокаліптична Книга Життя з іменами тих, хто врятувався перед Богом. Образ Христа з книгою називають «Богом для неї», тобто тримає весь світ. Тому що в образі книги Господь тримає в Своїх руках світ справжній і світ людей майбутнього століття.

На звороті образка зображені павичі, що п'ють з чаші з виноградною лозою. Це дуже древній, ще з часів перших християн, символ євхаристії, тобто містичного Причастя Богу в Таїнстві Церкви. У ранньохристиянської Церкви павичі символізували безсмертя, так як існувало повір'я, що плоть померлих павичів не гниє. Посудина з виноградним вином - це символічне зображення Літургійної Чаші, в якій на Літургії віруючим під виглядом хліба і вина подаються Тіло і Кров Христові. Причащаючись Святих Дарів, людина причащається Самому Христу і в Ньому знаходить вічне життя. Виноградна лоза символізує з'єднання віруючих з Христом: в Євангелії від Іоанна Христос образно називається істинної лозою, а Його послідовники - гілками (Ін. 15). Тому лоза також символізує Церква, віруючих, зібраних в ім'я Христа, а також будь-яке з'єднання в Бога.

Під час Таїнства Вінчання нареченому і нареченій також дають випити вина із загальної чаші в знак їх містичного з'єднання в любові Христом до кінця віку. Тому разом з парним образком Божої Матері Казанської (арт. 102.210) цей образок може бути використаний в якості вінчальної ікони.

«Всяке дихання нехай хвалить Господа» - написано навколо образу Христа на лицьовій стороні образка. На звороті поміщені слова прохальною молитви, в якій заявляється у Господа милість і допомогу в житті: «Буди милість Твоя на нас яко же уповахом на Тебе». "

102.210) цей образок може бути використаний в якості вінчальної ікони.

«Всяке дихання нехай хвалить Господа» - написано навколо образу Христа на лицьовій стороні образка. На звороті поміщені слова прохальною молитви, в якій заявляється у Господа милість і допомогу в житті: «Буди милість Твоя на нас яко же уповахом на Тебе». "

102.210) цей образок може бути використаний в якості вінчальної ікони.

«Всяке дихання нехай хвалить Господа» - написано навколо образу Христа на лицьовій стороні образка. На звороті поміщені слова прохальною молитви, в якій заявляється у Господа милість і допомогу в житті: «Буди милість Твоя на нас яко же уповахом на Тебе». "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук
Возможно вас заинтересуют