Образок Акімов 102.279 образок «Свт. Микола, Мирлікійський Чудотворець »

Зберегти
8%
Образок Акімов 102.279 образок «Свт. Микола, Мирлікійський Чудотворець »
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
8 136 
7 486 
Ви економите: 651  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 220 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Образок Образок «Свт. Микола, Мирлікійський Чудотворець» 102.279 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
7.5грам
Розміри:
4.4 x 1.4 x 0.2см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"Святий Миколай Чудотворець народився в другій половині III століття в Малій Азії, в лікійському місті Патари. З народження Божий Угодник виявляв незвичайні дарування. Зберігся переказ, що під час хрещення він, ніким не підтримуваний, простояв в купелі три години. З дитинства святитель уникав порожніх розваг, любив молитву, прекрасно вчився і проводив вільний час за читанням Святого Письма. Після досягнення їм зрілого віку жителі Патар вибрали його своїм пресвітером. Кілька років по тому св. Микола став єпископом в місті Міри, з Олиці Лікії.

За життя святий приборкував шторми, зціляв хворих, пророкував майбутнє і не раз був за сотні кілометрів потребують його допомоги. Він невпинно дбав про духовне виховання врученою йому Богом пастви, молитовно підтримував, допомагав, рятував , здійснюючи при цьому великі діла милосердя. Він міг під час страти зупинити руку ката, жебракові батькові підкинути золото на весілля дочок, зцілити молитвою вмираючого. Прославлений єпископ був канонізований незабаром після кончини і став одним з найбільш шанованих святих християнської Церкви. Але ніде святого не шанували так, як на Русі. Іноземні мандрівники навіть називали його «російським богом», тому що не тільки в храмах, а й у кожній хаті обов'язково на почесному місці, поруч з образами Христа і Богородиці, перебувала його ікона.

Микола Чудотворець, або, як його називали на Русі, Нікола Угодник, представлений на образки стоїть в човні. Ім'я святого написано на піднятому вітрилі. Зображення святителя Миколая в образі мореплавця не випадково. Святий дійсно багато подорожував по морю, і дуже багато його чудес пов'язано саме з позбавленням від морської стихії. Св. Миколай не раз усмиряв бурю, зціляв і навіть воскрешав покалічених стихією моряків і пасажирів кораблів. Тому багато мандрівників вже за життя стали молитися йому під час лих. Такбилі врятовані св. Миколою гинуть під час шторму моряки. Вони ніколи не бачили єпископа міста Міри, але чули про його чудесну допомоги. У розпачі вони молитовно звернулися до нього, і той несподівано з'явився на кормі біля керма і благополучно привів корабель в гавань. Інша «Чудо про трьох корабельник» розповідає про купців, пограбованих піратами і кинутих вмирати в море. Купці звернулися за допомогою до свт. Миколі і були чудово їм врятовані. Вони були доставлені в рідне місто на який піднявся з безодні камені, на якому перетнули море, як на кораблі. Удома вони дізналися, що пірати заарештовані, і все втрати їм було відшкодовано. Ці історії були надзвичайно популярні в Новгороді, Пскові, серед новгородсько-псковських переселенців, корабельників і торгових людей, що почитали святителя як помічника в чесній торгівлі і захисника моряків.

Шанували Ніколу Угодника і поморские мореплавці. Про це навіть було записано в їх строгому морському статуті, «Устьянска Правильник», який включав не тільки професійно-ділові, а й морально-етичні відносини промислових мореплавців Півночі Русі. У «Правильник» була поміщена апокрифічна легенда, яка пояснює, чому під час шторму або при інших надзвичайних ситуаціях на море треба молитися саме свт. Миколі. Виявляється, Богоматір і інші святі несуть звернену до них молитву спочатку до Бога і вже від Бога посилають людині милість. Але Миколі «вперед милість дана», тобто всі прохання його Богом виконані заздалегідь, тому він відповідає на них відразу і іменується «швидким помічником».

Корабель, в якому стоїть святий, має і символічне значення. Водна стихія і весь пов'язаний з нею круг понять з перших століть християнства використовувався для розкриття вчення про Спасіння. Життя представлялася як розбурхане море, а Царство Небесне - як тиху пристань і невід, захоплюючий «риб всякого роду» (Мф. 13, 47). Кораблем порятунку в морі життя називалася Церква, а Хрест Христовий - його щоглою і якорем.

Над створенням образу працювали скульптор Ольга Пиківська і колектив співробітників компанії «Акимов». "

має і символічне значення. Водна стихія і весь пов'язаний з нею круг понять з перших століть християнства використовувався для розкриття вчення про Спасіння. Життя представлялася як розбурхане море, а Царство Небесне - як тиху пристань і невід, захоплюючий «риб всякого роду» (Мф. 13, 47). Кораблем порятунку в морі життя називалася Церква, а Хрест Христовий - його щоглою і якорем.

Над створенням образу працювали скульптор Ольга Пиківська і колектив співробітників компанії «Акимов». "

має і символічне значення. Водна стихія і весь пов'язаний з нею круг понять з перших століть християнства використовувався для розкриття вчення про Спасіння. Життя представлялася як розбурхане море, а Царство Небесне - як тиху пристань і невід, захоплюючий «риб всякого роду» (Мф. 13, 47). Кораблем порятунку в морі життя називалася Церква, а Хрест Христовий - його щоглою і якорем.

Над створенням образу працювали скульптор Ольга Пиківська і колектив співробітників компанії «Акимов». "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук
Возможно вас заинтересуют