Хрест натільний Акімов 101.061 «Господь Вседержитель. Ікона Божої Матері «Відрада і втіха»

Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 101.061 «Господь Вседержитель. Ікона Божої Матері «Відрада і втіха»
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
4 574 
4 208 
Ви економите: 366  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 150 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний «Господь Вседержитель. Ікона Божої Матері «Відрада і втіха» 101.061 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
7грам
Розміри:
3.7 x 2.1 x 0.3см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"Хрест з іконами Господа Вседержителя, Божої Матері« Відрада і Втіха »і восьми святих має традиційну форму давньоруських новгородських хрестів. Образ Христа на лицьовій стороні символічно являє Господа як вершителя доль людських, всесильного і всемогутнього Бога. Він тримає в руках Книгу життя, в якій для кожної людини є своя сторінка. Поруч з Христом святі, молитовники та заступники перед Ним за людей.

Вгорі святий патріарх Тихон (1865-1925), який очолив Російську Православну Церкву в тьмяному 1917 році. За часів гр ажданской війни і страшних гонінь на православ'я, він прийняв на себе всі тяготи Церкви, зберігши християнські ідеали любові і добра. Коли святителю запропонували покинути Росію, він сказав, що не може кинути своїх дітей: адже більшовики теж його діти, а батьки більше люблять хворої дитини, і став мучеником богоборчої влади. В смиренні і подвиги святий патріарх Тихон сподівався на допомогу Божої Матері, Яка завжди опікувалася і зміцнювала його. І до Бога святий відійшов теж під Її покровом, 7 квітня, на свято Благовіщення.

Внизу поміщений образ свт. Димитрія Ростовського (1651-1709), який прославився своїм незвичайним смиренням, вченим розумом і літературним талантом, який він цілком присвятив Богу. Найзнаменитішими творіннями святого стали багатотомні Четьї-Мінеї і книга про чудеса Пресвятої Богородиці, названа «Руно орошенное». Деякі розказані в ній історії стали основою іконографічних сюжетів для нових ікон Божої Матері.

Справа і зліва від ікони Спасителя образи візантійських святих - Григорія Палами і Діонісія Ареопагіта. Святитель Григорій Палама, архієпископ Солунcкій (1296-1359), довгі роки провів на Афоні в відокремленому скиту св. Сави. Тут він написав багато праць, які можна назвати богослов'ям православної святості і аскези. Багато натхненних слів сказав святитель і про Пресвяту Богородицю, Яку почитав як єдину, що досягла найвищої міри Богоподібності і втілила все образи святості.

Священномученик Діонісій Ареопагіт був афінянином, зверненим до християнства апостолом Павлом (Діян 17:34). Він був спочатку священиком, а потім єпископом в рідному місті. Апостолом Іваном Богословом святий був введений в будинок Пресвятої Богородиці і залишив Її натхненне опис, яке дійшло до наших днів. Пізніше разом з апостолами він був присутній при Успіння Божої Матері. В останні роки життя Діонісій проповідував християнство спочатку в Римі, а потім в Парижі, де на дев'яностому році життя прийняв мученицьку смерть за Христа.

На зворотному боці хреста, як і лицьову, прикрашають образи святих, відзначених особливим шануванням Пресвятої Богородиці. Вгорі поміщена ікона афонського старця Силуана (1866-1938), який, розмірковуючи про духовний подвиг Богородиці, одного разу запитав Бога: «Невже Вона ніколи не згрішила?» - і отримав відповідь: «Навіть в думках». Зліва - преподобний Серафим Саровський (1754-1833). Йому Божа Матір була кілька разів, розмовляла з ним і називала «любіміче Мій». Праворуч і внизу - руські князі Андрій Боголюбський (1110-1174) і Димитрій Донський (1350-1389), які прославили російська зброя, борючись під покровом ікон Богородиці. Благовірний князь Андрій першим взяв Володимирську ікону в похід проти волзьких булгар і в честь перемоги над ними встановив на Русі свято Покрова Божої Матері. Святий князь Димитрій продовжив цю традицію, вийшовши до татарам на Куликове поле з Донський іконою Пресвятої Богородиці.

Образи святих зображені навколо чудотворної ікони Богоматері «Відрада і Втіха», яка прославилася в Афонському монастирі Ватопед.

< p> 3 лютого 2007 року минуло 1200 років від дня дивного дива, змінив образ цієї ікони і дав їй таку незвичну назву. У 807 році зграя розбійників з настанням світанку мала намір пограбувати обитель, але Богородиця не допустила відбутися їх лиходійським наміру.

Настоятель цього монастиря під час прочитання ранкового правила почув від ікони Богородиці голос: "Він не відкриває сьогодні врат обителі, але зійдіть на монастирські стіни і розженете розбійників". Тут ігумен побачив, що лики Богородиці та Дитятка на Її руках пожвавилися. Немовля прикрив Матері рот рукою і грізно сказав: "Ні, Мати Моя, нехай вони будуть покарані". Богоматір, намагаючись утримати руку Сина, ухилилася особою від Нього вправо і повторила свої слова. Вражений жахом, ігумен зібрав братію і розповів їм про те, що трапилося. Ченці з молитвою звернулися до ікони і з подивом помітили, що особи Богоматері і Господа Ісуса змінили своє становище. З тієї пори Ватопедська ікона стала відомою під ім'ям "Відрада", або "Розрада", а положення образів на ній залишилося в тому вигляді, в якому воно здалося під час чудесного явища. "

Тут ігумен побачив, що лики Богородиці та Дитятка на Її руках пожвавилися. Немовля прикрив Матері рот рукою і грізно сказав: "Ні, Мати Моя, нехай вони будуть покарані". Богоматір, намагаючись утримати руку Сина, ухилилася особою від Нього вправо і повторила свої слова. Вражений жахом, ігумен зібрав братію і розповів їм про те, що трапилося. Ченці з молитвою звернулися до ікони і з подивом помітили, що особи Богоматері і Господа Ісуса змінили своє становище. З тієї пори Ватопедська ікона стала відомою під ім'ям "Відрада", або "Розрада", а положення образів на ній залишилося в тому вигляді, в якому воно здалося під час чудесного явища. "

Тут ігумен побачив, що лики Богородиці та Дитятка на Її руках пожвавилися. Немовля прикрив Матері рот рукою і грізно сказав: "Ні, Мати Моя, нехай вони будуть покарані". Богоматір, намагаючись утримати руку Сина, ухилилася особою від Нього вправо і повторила свої слова. Вражений жахом, ігумен зібрав братію і розповів їм про те, що трапилося. Ченці з молитвою звернулися до ікони і з подивом помітили, що особи Богоматері і Господа Ісуса змінили своє становище. З тієї пори Ватопедська ікона стала відомою під ім'ям "Відрада", або "Розрада", а положення образів на ній залишилося в тому вигляді, в якому воно здалося під час чудесного явища. "

ухилилася особою від Нього вправо і повторила свої слова. Вражений жахом, ігумен зібрав братію і розповів їм про те, що трапилося. Ченці з молитвою звернулися до ікони і з подивом помітили, що особи Богоматері і Господа Ісуса змінили своє становище. З тієї пори Ватопедська ікона стала відомою під ім'ям "Відрада", або "Розрада", а положення образів на ній залишилося в тому вигляді, в якому воно здалося під час чудесного явища. "

ухилилася особою від Нього вправо і повторила свої слова. Вражений жахом, ігумен зібрав братію і розповів їм про те, що трапилося. Ченці з молитвою звернулися до ікони і з подивом помітили, що особи Богоматері і Господа Ісуса змінили своє становище. З тієї пори Ватопедська ікона стала відомою під ім'ям "Відрада", або "Розрада", а положення образів на ній залишилося в тому вигляді, в якому воно здалося під час чудесного явища. "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук