Хрест натільний Акімов 101.265/K Хрест паломника

101.265/K
Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 101.265/K Хрест паломника
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
44 357 
40 808 
Ви економите: 3 549  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 1630 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний хрест паломника 101.265/K в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
20грам
Розміри:
3.5 x 2.1 x 0.6см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999). Діаманти.
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"Орнаментальний Єрусалимський хрест, з двох сторін якого латинськими літерами написано назву святого для всіх християн городаJERUSALIM, є святковим хрестом, який зазвичай носять поверх одягу. Лицьову сторону хреста прикрашають 32 діаманта. Традиція носіння святкових хрестів, які на відміну від тельников НЕ прийнято було ховати, має дуже давнє коріння. Такі хрести, надіті поверх народних костюмів, можна побачити на всіх фотографіях російських селян ще на початку XX століття. Перервана ця традиція була тільки в радянські часи зв'язку з гоніннями на Церкву.

Хрест виконаний як паломницька святиня, яку за існуючою традицією прийнято освячувати, прикладаючи до Гроба Господнього в храмі Воскресіння Христового в Єрусалимі. Можна освятити такий хрест і в монастирі Новий Єрусалим під Москвою, приклавши до місцевих святинь.

Відмінною рисою іконографії Єрусалимського хреста є його пятісоставность: великий центральний рівносторонній хрест оточують чотири малих. Хрест такої форми є символом Святої землі. Існує думка, що подібний хрест є чужим для православних. Його називають «хрестом хрестоносців» і бачать в ньому лише герб військового католицького ордена Святого Гробу Господнього. Однак подібна точка зору не вірна. Пятісоставная хрестова композиція з'явилася на сході задовго до хрестових походів і була одним з найважливіших символів східно-християнської цивілізації.

Протягом багатьох століть в християнському світі шанувалися два образи хреста - Животворящий Хрест Христовий, на якому був розп'ятий Спаситель, і хрест, явлений рівноапостольному імператорові Костянтину на небі перед Мульвійского битвою в 312 році, в якій він здобув вирішальну перемогу. Константинов хрест мав правильну рівносторонній форму і був символом охорони і перемоги. На малюнках священних книг, в оздобленні храмів і на полотнищах прапорів між перекладинами Константинова хреста часто поміщали додаткові знаки. Це були символи євангелістів, ініціали Христа, символічні скорочення або просто хрести, промені, зірки. Подібні символи доповнювали зміст зображення, надавали йому нові аспекти сприйняття, давали можливість глибше інтерпретувати священну форму, бачачи в ній не тільки історичну реліквію, але і глибокий сакральний сенс. Наприклад, доповнений чотирма малими хрестами Константинов хрест є проекцією хрестово-купольного православного храму. Як православне п'ятиглав'я, він символізує Христа і чотирьох євангелістів, а також духовну єдність християн усіх чотирьох кінців землі.

Все східно-християнські країни були частиною візантійського світу, тобто їх Церкви, будучи самостійними, визнавали першість Константинопольського патріарха і візантійського імператора. За канону Вселенський собор Православних Церков повинен складатися не менше ніж з п'яти патріархатів. Тому чотири малих хреста навколо центрального, великого, на прапорах східно-християнських держав символізували соборну єдність Православної Церкви, об'єднаної навколо Константинополя.

Особливо часто єрусалимські хрести зображалися на прапорах. З давнини вони прикрашали прапори Візантії, Вірменії, Росії, християнських народів Закавказзя і Північної Анатолії.

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук