Хрест натільний Акімов 101.050 «Розп'яття. Введення в Храм Пресвятої Богородиці »

Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 101.050 «Розп'яття. Введення в Храм Пресвятої Богородиці »
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
2 287 
2 104 
Ви економите: 183  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 80 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний «Розп'яття. Введення в Храм Пресвятої Богородиці» 101.050 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
7грам
Розміри:
3 x 2.1 x 0.3см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"На лицьовій стороні хреста по канонічним правилам Церкви зображений Господь Ісус Христос. Зворотний бік присвячена Пресвятій Богородиці, Її свята Введення в храм.

Частіше за інших на натільних хрестах на лицьовій стороні містилася ікона Розп'яття . У православній традиції цей образ представляє не стільки страждання Господа, скільки Його велич і торжество над смертю. Ісус Христос ніби не висить на Хресті, а підноситься над землею, широко розкинувши руки, обіймаючи все людство і дивлячись на нього з батьківською любов'ю.

Місцем до азні Господа була обрана гора Голгофа, що в перекладі з арамейської означає «лоб», «череп». За переказами, в цьому місці знаходилася могила першої людини Адама. Тому череп Адама часто зображується у підстави Хреста як зримий образ викупної жертви Христа.

Голгофа знаходилася за межами міста, тому за спиною Христа ми бачимо Ієрусалимську стіну. Ця стіна символізує також і стіну райського граду Небесного Єрусалима, недоступного людям в старозавітні часи внаслідок первородного гріха. Дверима в Царство Небесне став Ісус Христос, який взяв на Себе людські гріхи і кров'ю Своєю відкупив їх на Хресті. Ці безвинні страждання Господа оплакують ангели, які летять до Хреста.

Над Хрестом зображений Престол уготований, по-грецьки - Етімасія. Цей Престол Господь приготував Собі Своїми стражданнями. Він сяде на нього в кінці часів, щоб судити живих і мертвих.

На звороті хреста зображена ікона одного з найбільш шанованих свят Православної Церкви, двунадесятого свята Введення в храм Пресвятої Богородиці. Про цю подію так розповідається в Святому Письмі і Переданні Церкви.

Батьки Діви Марії, праведні Іоаким і Анна, молячись про дозвіл неплодства, дали обітницю, якщо народиться дитя, присвятити його на служіння Богу і, коли Пресвятій Діві виповнилося три роки, виконали свою обіцянку. Зібравши родичів і знайомих, одягнувши Пречисту Марію в найкращий одяг, зі співом священних пісень, із запаленими свічками в руках святі батьки привели її до Єрусалимського храму. Там зустрів дівчину первосвященик з безліччю священиків. До храму вели сходи в п'ятнадцять високих ступенів, і Немовля Марія, здавалося, сама не могла зійти за нею. Але як тільки її поставили на першу сходинку, укрепляемая Божої силою, вона швидко подолала інші і зійшла на верхню. Потім первосвященик, за Божественним навіюванню, ввів Пресвяту Діву в Святе святих, куди з усіх людей і сам входив тільки раз на рік.

Преблагословенна Діва Марія залишилася в приміщенні для дів, що знаходився при храмі. Навколо храму, за свідченням Священного Писання (Вих. 38; 1 Цар. 1, 28; Лк. 2, 37) і історика Йосипа Флавія, було багато житлових приміщень, в яких перебували присвячені на служіння Богу.

глибокою таємницею покрита земне життя Пресвятої Богородиці від дитинства до вознесіння на Небо. Сокровенна була і її життя в Єрусалимському храмі. "" Якби хто запитав мене, - говорив блаженний Ієронім, - як проводила час юності Пресвята Діва, я відповів би: то відомо Самому Богу і Архангелу Гавриїлу, невідступному зберігачу Її "". В Церковному Переданні збереглися лише розповіді, що під час перебування в Єрусалимському храмі вона виховувалася у товаристві благочестивих дів, старанно читала Священне Писання, займалася рукоділлям, постійно молилася і зростала в любові до Бога.

На спомин Введення Пресвятої Богородиці в Єрусалимський храм Свята Церква з давніх часів встановила урочисте святкування. Вказівки на вчинення свята вже в самі перші століття християнства знаходяться в переказах палестинських християн. У них також йдеться про те, що перша Введенська церква була побудована святою царицею Оленою (бл. † 327). У IV столітті згадка про це свято зустрічається вже у святителя Григорія Нісського.

Празник Введення в храм Пресвятої Богородиці - це проповідь порятунку і обітницю Христового пришестя. Кожна душа може знайти в храмі таке ж блаженство, яке знайшла в ньому Пресвята Діва. Полюбила Церква, Богородиця з радістю допомагає всім, хто приходить в неї для молитви.

Празник Введення в храм відзначається Церквою 4 грудня (21 листопада). "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук