Хрест натільний Акімов 101.227 «Розп'яття. Ікона Божої Матері «Державна»

Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 101.227 «Розп'яття. Ікона Божої Матері «Державна»
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
9 674 
8 900 
Ви економите: 774  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 320 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний «Розп'яття. Ікона Божої Матері «Державна» 101.227 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
27грам
Розміри:
5.8 x 3.3 x 0.4см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"На лицьовій стороні хреста зображений Розп'ятий Господь Ісус Христос. Йому мають бути святі російські князі-воїни: зліва і справа - Дмитро Донський і Олександр Невський, внизу - страстотерпці Борис і Гліб. В средокрестием, оточені золотими променями Божественної Слави, поміщені символи святих євангелістів: Матвій в образі ангела, Марк в образі лева, Лука в образі тельця, Іоанн в образі орла. Кожен з них крилатий і тримає Євангеліє. Нагорі, над Хрестом Спасителя, поміщений образ Етімасіі. Це Престол уготований, який Господь приготував Собі стражданнями. Він сяде на нього для суду над людьми під час Другого Свого пришестя. Вінчає лицьову сторону хреста образ Пресвятої Трійці, зображений на вусі.

На звороті по центру - символ православної державності, Державна ікона Божої Матері. Її оточують святі, які уособлюють духовні основи православної влади. Зліва Ілля-пророк, безстрашний викривач володарів. За свою полум'яну ревність про Славу Божу він був узятий на Небо живим у вогненній колісниці. За переказами, Ілля-пророк буде предтечею другого пришестя Христа на землю і під час проповіді прийме тілесну смерть. Справа? апостол Андрій Первозванний: від його висвячення бере початок Російська Православна Церква. Внизу - великомученик Георгій Побідоносець, хоробрий воїн-змієборець, образ якого знаходиться на російському гербі.

Чудотворний образ Божої Матері «Державної» був знайдений в день зречення від престолу імп. мч. Миколи II Олександровича. Пресвята Богородиця двічі була уві сні селянці Євдокії Андріанова. 2 березня 1917 року, будучи в с. Коломенському поблизу Москви, жінка раптом зрозуміла, що коломенська церква Вознесіння Господнього і є та сама церква, яку вона бачила уві сні і шукала. Разом з настоятелем храму, священиком Миколаєм Лихачовим, в підвалі, в храмової рухлядной, нею була знайдена велика темна ікона Божої Матері, в якій Євдокія дізналася явлений їй образ. Збіг дня явлення ікони з днем ​​зречення імператора було сприйнято російським православним народом як символічне свідоцтво того, що царська влада і піклування про Росію відтепер в руках Самій Пресвятої Богородиці.

Назва ікони відповідає її іконографії. Богородиця представлена ​​як Цариця Небесна і Цариця Земна. Вона сидить на троні з Божественним Сином на колінах. В Її простягнутою правій руці? скіпетр, ліва покладено на кулю держави. Голову Божої Матері вінчає царська корона, оточена золотим німбом. Вгорі в хмарах? благословляє світ Господь Саваот.

Символічна форма хреста. Подібні хрести, з променями в средокрестием, набули поширення в XVII столітті як зримий образ церковних гімнів і молитов. У них Хрест Христовий прославляється як «світлоносний», «сонця світлий сяйво», «Світло для світу» ... "

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук