Хрест натільний Акімов 101.243 «Розп'яття. Свт. Микола Чудотворець »

Зберегти
8%
Хрест натільний Акімов 101.243 «Розп'яття. Свт. Микола Чудотворець »
Наведіть на картинку для збільшення
Розпродаж
До кінця акції залишилося:
Немає у наявності
3 637 
3 346 
Ви економите: 291  ₴ (8%)

У подарунок сертифікат на 120 грн!

Безкоштовна доставка по Україні.

Купити оригінальний Акимівський Хрест натільний «Розп'яття. Свт. Микола Чудотворець» 101.243 в офіційному інтернет магазині.

Комплект ювелірного виробу «Акімов»


  • Виріб з биркою і пломбою
  • Сертифікат відповідності з голограмою
  • Книжечка з описом виробу
  • Пам 'ятка догляду за ювелірними виробами
  • Холщовий мішечок з логотипом компанії "Акімов"
Безкоштовна доставка
Варіанти оплати
Наші переваги

Гарантія 12 місяцівГарантія на всі товари, куплені в нашому інтернет магазині становить 12 місяців.

Оповіщення по SMSВи отримуєте смс повідомлення про кожну стадію вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар должнен бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.

Різні способи оплатиСплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково по квитанції банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення.

Найкраща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх кожен день перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашому інтернет - магазину!

Характеристики

Середня вага:
7грам
Розміри:
4.4 x 2.1 x 0.3см
Матеріали:
  • Срібло (925). Позолота (999).
Техніка виконання:
  • Мініатюрний рельєф, лиття, позолота, чорніння. Ручна робота.
Бренд:
Акімов
Опис

"Традиційний образ Розп'яття Христового на лицьовій сторонекреста доповнюють ікони святих, яких православний народ почітаеткак помічників в торгівлі і підприємництві, а також як великих цілителів і чудотворців. Одні з цих святих за життя самі займалися торгівлею, інші прославилися чудесами допомоги благочестивим купцям.

Прп. Серафим Вирицький (1866-1949), знаменитий петербурзький подвижник, зображений на лицьовій стороні в підставі Розп'яття. Прп. Серафим був багатим торговцем хутром. у 1920 році, в період почався гоніння на Це рковь, прийняв постриг в Олександро-Невської лавре.Прі життя святий прославився чудесаміпрозорлівості, цілительства, благодатної допомоги в справах і завжди нагадував: «Всемогутній Господь керує світом, і все, що відбувається в ньому, відбувається або з ласки Божої, або по потуранню Божу» . Тому потрібно дякувати Йому за все, що маємо, і не сумувати за втраченим.

На звороті в центрі ізображенсвт. Микола Чудотворець (бл. 270- бл. 345). Це найбільш шанований святий в Росії. Йому моляться в будь-яких потребах хворі, обмовлений, ошукані, бажаючі щастя своїм дітям, влаштування життя близьким, в пошуках гідного чоловіка ... Моляться святому і про допомогу в підприємництві: відомо, що ще за життя свт. Микола допомагав благочестивим купцям.

Блж. Ксенія (20-і рр. XVIII ст. - 1806?), Чий образ знаходиться внизу вертикальної перекладини хреста, була бажаним гостем в будь-який петербурзької лавці. Торговці знали - той, у кого Ксенія щось візьме, не знатиме відбою від покупців. Але не у кожного свята мандрівниця погоджувалася взяти милостиню, а лише у чистих і милостивих серцем. Зліва від ікони свт. Миколи Чудотворцапомещен образок вмч. Іоанна Нового, Сочавського (XIV ст.), Почитавшегося як цілитель і помічник в торгових справах. Великомученик Іоанн був Трапезундська купцом.Находясь по кримінальних справах в Причорномор'ї, він був захоплений монголо-татарами, жорстоко мучений і убітза віру. Через 70 років після загибелі мощі святого були урочисто перенесені в тодішню століцуМолдавіі, місто Сочава, і покладені в соборній церкві. Число чудес від мощей святого було таке велике, що незабаром він став шануватися як покровитель Молдавіі.С правого боку хреста вміщено образ прп. Серафима Саровського (1754? - 1833) - великого російського старця. Святий сам походив з купецької сім'ї і ніколи не відмовляв у духовній допомозі і раді православним торговим людям.Но при цьому нагадував: «Людина по тілу подібний запаленій свічці. Свічка повинна згоріти, і людина повинна померти. Але душа безсмертна, тому і наша пильність має бути більш про душу, ніж про тіло: яка бо користь человeка, аще пріобрящет світ весь і отщетіт душу свою або що дасть человeкізмeну за душу свою (Мк. 8, 36; Мф. 16, 26 ), за яку, як відомо, ніщо в світі не може бути викупом? »"

Огляди

Не знайдено дописів

Написати відгук